13 d’agost, 2015

MOSQUITS I BORINOTS.


Heu llegit este article de Pérez Macian


A què és molt curtet? L’article dic. 

M’encanta que diga que la Regidora està treballant, i que reconega que el govern no ha tingut cap problema en aprovar una moció popular que en la pràctica el que diu és que el contracte que van deixar signat amb l’empresa que gestiona les plagues de mosquits, necessitava un reforç.
Però el que més m’agrada és llegir tot això que diu de la Diputació i l’excel·lent gestió. No té ni idea! Podria preguntar-li a Ximo Torres, que ara és assessor de la Dipu, però tots els matins ve a l’ajuntament. Per si Ximo tampoc no ho sap, que no ho sabrà, li ho explicaré jo.
El govern popular de la Diputació va anunciar unes ajudes (que fa anys que publica) a les que es podien acollir els diferents ajuntaments para ajudar a pagar les seues campanyes contra les plagues de mosquits. 250.000 € si mal no recorde. Jo vaig demanar que es condicionés eixa ajuda al compromís dels municipis limítrofs, a fumigar coordinadament per augmentar l’eficàcia. El PP va menystenir la meua proposta i em va dir que jo en sabia res, i va votar en contra.
Aquelles ajudes van resultar tan restrictives, que només van acabar acollint-se ajuntaments per import de 60.000’€, quedant la resta de diners sense assignar.
Va ser Compromís, no el PP, qui el mes passat, davant la plaga i davant l’evidència que la convocatòria havia estat fallida, qui va demanar que es publiqués una segona convocatòria menys restrictiva. El PP ho va acceptar.

Així és la cosa. Desconec si a Pérez Macián li piquen els mosquits, però segur que no li pica la curiositat. Si li piqués, s’informaria, i no faria el ridícul dient estes coses que diu.