25 de juliol, 2008

NO ÉS PERSONAL, SÓN NEGOCIS.

L'altre dia vaig intentar comprar per internet dos llibres a Casadellibro.com! Quin error! Ha passat un mes i no tinc els llibres. El que tinc és un cabreig considerable.


Al final els he enviat una carta i els he promés fer-los hi mala propaganda, així que en penge ací la traducció.


Normalment este bloc serveix per altres menesters, però, com és meu...


Estimades senyores, senyors i electrodemèstics diversos:

Hi ha dues coses de què m'he penedit en la meua vida. Una, quan vaig fer cas del meu cosí Manolin, i em vaig refregar unes ortigues en l'escrot, creient que això faria que m'isqueren abans uns masculins pèls.
L'altra, comprar (o millor, intentar comprar) en Casadellibro.com.
Ni en comerç tradicional, ni electrònic, havia trobat abans una empresa tan incompetent com la de vostés. Els felicite, al mateix temps que els propose un canvi en la seua raó social. En compte de Casadellibro, haurien de dir-se “La casa de las chivas” que com sabran són parents de les cabres.
La meua comanda va arribar 15 dies després d'haver-la realitzat, correctament, a l'adreça que també correctament els vaig facilitar. Llevat que pretenien cobrar-lo contra reemborsament. Evidentment no ho vaig acceptar, jo havia triat pagament electrònic i els havia facilitat les meues dades bancàries.
Des d'eixe moment he rebut no menys de 15 telefonades a quina més absurda. D'entrada, em pareix de nul·la educació, que em telefone un "trasto", que em commina a estar pendent que algun empleat tinga temps d'atendre'm. Però si em telefonen vostés!
Atés que el meu interés en els llibres era real, vaig decidir parlar amb les innumerables persones, que al final es posaven en contacte amb mi, persones, per cert, entre les que no hi havia una sola que sabera llegir un simple nom i un simple cognom. El fascinant món de les tele operadores!
A cada una d'elles, que viuen en bombolles sense contacte amb l'exterior ni amb les seues companyes, els tènia que explicar la mateixa història. Crec que cap la va entendre.
Als pocs dies, va tornar el transportista, i malgrat el que se m'havia assegurat, portava de nou la comanda contra reemborsament. De nou li vaig ensenyar l'eixida.
Els vaig enviar un correu a vostés, que no es van molestar a contestar, explicant-los el que ocorria.
Van continuar les telefonades, a les últimes vaig contestar exigint parlar amb algú no lobotomizat amb unes tisores d'esquilar ovelles.
Em van enviar vostés un correu dient que no podia cobrar-me perquè el número de compte estava malament. I que pretenien cobrar si no m'havien entregat els llibres?

Quin "morraco" que es gasten! Els vaig tornar a escriure, i els vaig tornar a enviar la numeració de la meua targeta de crèdit.
Els dos dies següents, em van telefonar totes les maquines (humanes o no) amb el mateix estúpid rotllo, i a les que abans de penjar iradament, els exigia parlar amb algú amb criteri.
Em va telefonar finalment la responsable, una tal Laura. Molt correcta i amable. Li ho vaig explicar, em va entendre. Vam parlar llarga estona. Jo crec que ens agradem. De fet vaig acabar per disculpar-me i li vaig dir: “sap Laura, la seua gent està entrenada pel MOSSAD per a contestar amb monosíl·labs i bestieses a tot el que diguem els clients, però jo no, per això, he arribat a ser groller amb alguna d'elles. Amb vosté és diferent, és vosté amable, sensata, és, fixe's, és inclús capaç de construir una frase amb subjecte i predicat...”
El cas és que Laura (amo a Laura) em va prometre parlar amb l'encarregada de la Casadellibro, fer que canviaren la forma de pagament, i resoldre-ho tot en pocs dies. També em va dir “El cridaré jo”. No ho ha fet. Laura no m'ha telefonat. Però això tampoc és nou en la meua trista vida emocional. Totes em diuen el mateix. “Et cridaré jo”. Ai! Si jo els expliqués. Bo, de fet, si els interessa realment, diguen a una de les seues maquines que em telefone.
Hui m'han enviat un correu, este a què responc, que denota que no han entés res del que ha passat. Que demostra que vostés no parlen entre vostés. De fet, m'ha assaltat un dubte somien les tele operadores amb clients elèctrics? Perquè a mi m'estan posant tense com un cable.
He telefonat als números que vostés em faciliten. No contesta ningú! Ni res! Igual és que el contestador està prenent una tasseta de toner, o el que prenguen els contestadors per a desdejunar-se. O està de vacances en un ecoparc.
En fi, quina llàstima que ningú vaja a llegir açò. Bo, en realitat sí. enviaré copia a tots els meus contactes (sona rotllo gàngster, eh?) per correu electrònic, demanant-los que ningú els compre a vostés. Que són vostés un prescindible error en el món del comerç, electrònic o no.
En el seu correu em diuen que no tenen lloc per a emmagatzemar els llibres que vaig demanar i que si no els accepte hauran de tornar-los, doncs bé, se m'ocorre un altre lloc on els poden guardar. Però fa mal.

Enric Nomdedéu
o segons les seues tele operadores Énrrrri Mordandreuxxx, Henry Nomtrasfluc, Enrique Monodedéu...
ho dic per si no troben la referència.

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Si vols comprar llibres per internet, fes-ho açí:

llibres.cat

i deixa de donar diners a Antena 3 i la razón

Nomdedéu ha dit...

prenc nota. comprant a llibres.cat a qui done a guanyar?

Anònim ha dit...

XD, i jo que pensava en comprar-lis algo, ja que m'ho havien recomanat! Dioncs res, ara no ho faré. Seguirem en lo de sempre, la botiga d'enfront del meu carrer i punt, i ja de pas preparem el terreny per a que ens voten a les pròximes XD

Anònim ha dit...

També els pots comprar ací:

http://www.parisvalencia.com/

Anònim ha dit...

Jo ultimament estic comprant llibres a l'ebay, són usats però... Si vols llibres nous jo els compre a Abacus, amés vivint a Castelló tens l'avantatge que pots arreplegar-los a la botiga i els ports et resulten debades.

Anònim ha dit...

Si són d'Economia al Centro de Estudios Financieros són molt eficients. També pots comprar-lo a l'instant en PDF.

Salut

Balta

Nomdedéu ha dit...

Gràcies a tots.

Anònim ha dit...

Hola Enric, acabe d'arribar i al llegir-te em trobe amb tot l'enrenou que has passat sobre els llibres.Em fa molta pena,de veritat.Al mateix temps aprofite per deixar clar una cosa:la tal Laura incómoda que et va atendre per telèfon no era jo,eh?Ja ja.
Jo era lluny de CS però de vacances no treballant en venda de llibres ni de res....
M'agradaria explicar una anécdota sobre tot això,que pot ser desconeixeu. Totes aquestes xiquetes,jovenetes,que treballen atenent per teléfon a gent ho fan segons unes normes estrictes imposades per l'empresa on treballen.Cada dos o tres dies les jovenetes son sustituides per unes altres.Però hi ha una cosa en comú:Hi ha una mena de senyoreta Rottenmeyer prou repugnant,que els diu:"Hoy os llamáis todas Laura, o Sonia, o Rebeca o Yolanda o Ana..
Aixina és que el dia que et van trucar el nom que tocava era Laura,
(ho senc per mi)Es veu que està de moda...La cosa no acaba ahí.Si després hi ha alguna reclamació has de dir el nom de la xiqueta que t'ha atés.I no es posa la tal Laura,és clar...es posa la senyoreta Rottenmeyer,mes avezada a lluitar amb el consumidor....y amb molts més recursos lingüístics
i no lingüístics que una joveneta.
Això és la mar de fons del marketing pur i dur i digne de tirar a la brossa.¿Què vos ha paregut el que vos he contat?La tal Laura igual es deia Petra o Chimeta (bé,aquests noms ara ja no es posen,pero podeu pensar en el que vulgueu...)Torne a dir que ho senc per mi.Tenir un nom de moda porta a que et dediquen cançons tant ximples com la de "Amo a Laura" que tú,Enric,has nomenat.Tants noms que hi ha pel santoral i havien d'escollir el meu.....Menys mal que la de la cançó tampoc sóc jo....

Anònim ha dit...

Tot el que he contat ho sé perque conec a moltes jovenetes (i xics també...),que per conseguir uns dinerets han treballat en aquets contrats-desastre
per uns eurets de res....i damunt aguantant a la Rottenmeyer de torn....Espere que tot estiga solucionat per a tu,Enric.
Un abraç de Laura.

Nomdedéu ha dit...

Dona, l'única cosa que està clara és que qui no té la culpa són les Laures de torn.
Els llibres? Els compraré a una llibreria de veritat.
Ho sento per esta gent que ha de fer treballs gens gratificants a les ordres d'alguna senyoreta Rottenmeyer. Tots hem tingut una època xunga laboralment paralnt.
Amb tot, Laura continua sent un d'eixos noms amb personalitat, que m'agrada.
;)

Anònim ha dit...

Ves a la cas del libro de la salera i demana els fulls de reclamacions.

Anònim ha dit...

Hola,Enric :M'agrada que t'agrade el meu nom.A mi m'agrada molt ,als pares també i per això l'escolliren per la filla que venia....
Y estic amb tu quan dius que,malgrat cançons i pseudoLauras teleoperadoras,el nom continua sent un nom molt bonic.
No penses en mi,quan recordes a venedores de llibres i cançons estúpides....Gràcies.

Anònim ha dit...

CENTRO COMERCIAL LA SALERA, LOCAL C-53
12006 CASTELLÓN DE LA PLANA
salera@casadellibro.com
Horario 10:00 a 22:00 de lunes a sábado

Nomdedéu ha dit...

gràcies

Anònim ha dit...

Doncs he de dir que he comprat moltes vegades a la Casa del Libro per internet i no he tingut cap problema. L'única diferència és que ho faig contrareemborsament. No obstant, he de dir, que preferisc anar a alguna llibreria de veritat, i de passada m'entretinc mirant la resta de llibres, que no se sap mai, igual hi ha algun que m'interessa més, i de vegades en compre un parell que no ho havia pensat.