01 de gener, 2008

2008


L'any ha començat bé. Amb Santi i Rossana, Ignasi i Pilar, Inés i Jori,. I amb els crios, Aimar, Joel i Amat. I amb la Lizbeth, ben evidentment. La meua parella i el meu suport vital. Sense ella no podria fer moltes de les coses que faig. Gràcies Lizbeth.
Nit de converça intel·ligent, sopar fantàstic, música, balls...Ens hem divertit. Tant de bò tot l'any siga tan agradable i divertit. Per a nosaltres, i per a tots vosaltres. Gràcies per la fidelitat a este bloc tot l'any 2007. M'agradarà vore-vos per ací al llarg del 2008.

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots,
Espere que enguany no siga com el passat, en açò sóc exigent, sempre vull que siga millor, per voler que no siga. Estic segur que començarà bé perquè a les 11:15 veuré com tots els anys el GRAN CONCERT. La Filharmònica de Viena dirigida pel francés Georges Trêtre, ens oferiran el gran plaer. Sempre he dit que la música té un avantatge sobre la política. Es valora l'experiència. Als seus 83 anys dirigirà, estic segur que de forma magistral el GRAN CONCERT. A este concert li tinc un afecte especial, ja que va nàixer el mateix any que jo. Així que ja saps Enric, assenta't en la butaca i disfruta dos hores d'eixe concert que el fan només una vegada a l'any, i enveja a Prêtre que als seus 83 anys és molt vàlid per al seu ofici, per als polítics eixa experiència de 83 anys no servix (greu error). Salut a tot i feliç 2008. Jesús

Anònim ha dit...

Jo també vaig a vore el Concert d'Any Nou, com faig també tots els anys. Sembla que hi ha molts visitants d'aquest blog que segueixen la bona música.
Bon any nou Jesús, Enric i a tots els participants d'aquest blog.
Tonet

Anònim ha dit...

No vull amargar-vos, però eixe concert que tant valoreu és un concert de música "popular" que ofereix l'orquestra al seus socis. Inicialment el dirigia el concertino Willi Boskovski i fou en ser desplaçat pel negociant de von Karajan que vosaltres penseu que és "el gran concert".
Eixe concert és a la música culta com les novel·les de Corin Tellado a la literatura.

Nomdedéu ha dit...

m'encanta, que la primera discussió del bloc siga sobre si el concert de nadal és més o menys culta. Ho dic sense ironia. Un bon any musical per a tothom. Però a vore si per una vegada la música la marca el BLOC i no ens toca ballar la música d'altres.

Anònim ha dit...

Bon any a tu també, Enric. Segur que em veuràs pel teu blog al llarg del 2008.
maria

Anònim ha dit...

Sempre és un plaer escoltar la música de Strauss, La Filharmònica de Viena i vore al director d'enguany dirigir sense partituta ( tot al cap i amb 83 anys).Així que de Corín Tellado res de res.

Anònim ha dit...

Quin Strauss? Johann pare? Johann fill? Josef? Richard?
Tal volta tens sort i també pots escoltar música de Josef Lanner, que fou el primer que creà una orquestra per eixe tipus de música i que va compondre molt per ella.
Musicalment eixe concert és com si ací es fera un amb músiques de pas-dobles, que és el que són els valsos i les polques a Austria.

Anònim ha dit...

No sé però eixe embolic de noms, de identitat del concert... em fa pensar en el BLOC

Anònim ha dit...

vols dir que el Bloc també està dirigit de memòria, sense papers?

Anònim ha dit...

amb massa papers i amb poca memòria ( històrica, clar)

Anònim ha dit...

Bon any nou!

Nomdedéu ha dit...

bon anyn daninoble

Anna ha dit...

Hola, m'agrada el teu blog, el continuaré seguint, m'encantaria que tu també feres el mateix amb el meu, gràcies.