12 de maig, 2007

"MERCAT" Mediterráneo. 17.05.07


Va xiqüela, mira quins melons! Perdone li puc deixar informació electoral? De quin partit sou? Del BLOC. El de Porcar? Si senyor, i de Nomdedéu i de més gent. Ací estan les fotos de tota la candidatura, segur que coneix algú. A vore! ui, sí. Eixa xica és mestra a l’escola del meu fill, i este no és Paco Madrid, l’advocat? Si senyor. Au que tingueu sort. Vots és el que necessitem senyor, que de sort ja en tenim. Vosté no és Dolors, la directora de la Marina? Si senyora i em presente a les eleccions. Li deixe propaganda. Pegueu-li un miradeta i si vos convenç voteu-nos. “Jaaaai! Mira que bragas más bonitas nena. Rubia, comprame unas braguita pa’estar guapa pa’ tu hombre”. És que estem de campanya, vaig a deixar-li uns papers...”Gracias guapo, pero a nosotros ya nos han recogio el voto pa la Amorós!”
Bon dia, li sap mal que li deixe publicitat electoral? Si no la vol llence-la a la paperera, per favor, no la llence a terra. Tranquil home que me la miraré i la duré a casa. Mira per allí venen els del PSOE, hola Juanma. Li’n puc deixar a vosté? A mi no me maregeu, que tots els polítics sou iguals! Això no és cert senyora. Mire eixa poma que te al basquet, està podrida, però això no vol dir que tota la seua fruita ho estigue. Que passe bon dia. Descarat! Ei, dieu-li a Enric que vinga, que ací està la premsa, rapid! “Dame el papelito, y ¿que más dais?” No donem res. “Pues los otros dan cosas”. Senyora ningú no regala res, si li donen alguna cosa és perquè li la deuen haver furtat abans. “Pues también tienes razón. De que partido sois?” Del BLOC. Mira, allà està Alberto Fabra, ells ja se’n van. Adéu PP.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Jai primo que yo us votare a vojotros que no todos los flamencos semos igual.

Anònim ha dit...

Què tal l'altra nit per Xilxes ? Alagarda i Xerta són dos bons elements.

Anònim ha dit...

Enric a l'eixida del poble de Benicàssim hi ha un cartell teu amb l'slogan de Castelló Primer.
És estratègia ? És despiste de l'empresa publicitària? En qualsevol cas crec que no queda bé que a Benicàssim estigues amb el lema de Castelló Primer.

Nomdedéu ha dit...

No ho sabia! Un error de l'empresa. Evidentment. Però en qualsevol cas eixes coses passen. Jo en vaig vore un de Calles a Borriana. Molta gent de Castelló te casa a Benicàssim, així que... Però vaja, no és una decissió nostra sinó un error. És com a la SER, nosaltres hem fet unes falques, i Benicàssim i Orpesa s'han enganxat. La falca anunia que parlaré jo, jo faig una proposta per a Castelló, i darrere, enganxat, se sent "i a Benicàssim, Domingo Ferrando" o "a Orpesa el BLOC compta. Josep Lluis Romero"; o alguna cosa així. A alguns militants de Castelló no els hi ha agradat. I la veritat és que ningú no ens ha demant permís per fer-ho, ni els companys dels altres pobles, ni l'agencia, ni l'emisora. Coses de campanaya.
Respecte a Xilxes, em va saber molt de greu no poder-me quedar més, vaig fer una intervenció i vaig haver d'eixir escopetejat. Tenia un compromís (amb minuscula i personal). Xilxes va ser una de les sorpreses més agradables fa 4 anys. És un col·lectiu molt sa, molt de peus en terra. Si ara aconseguirem que Almudena acompanyara a Domingo i Balta, seria extraordinari. No és fàcil, ho se, però han pencat molt, i això als pobles es nota. La sala estava plena, i la presentació amb video (tot i els problemes tècnics que sempre tenim tots) era molt treballada. M'hagués agradat quedar-me a fer petar la xarreta. Temps tindre'm