07 de maig, 2007

"IMAGINACIÓ, VOCACIÓ DE SERVEI I COOPERAÓ IO INTITUCIONAL. UNA BONA IDEA, FELICITATS". Crònia. 11.05.07

Hauran observat, que en esta columneta setmanal, amb certa freqüència critique les polítiques del PP. Els més avessats, s'hauran adonat, que amb menor freqüència, felicite sense que em caiguen els anells, les accions encertades del Govern Municipal. Hui és una d'eixes ocasions. L'Alcalde de la ciutat, el President de Centre Ciutat Castelló i el Director Executiu de Castelló Cultural han presentat esta setmana una targeta que ofereix importants avantatges als seus usuaris. Preferència a l'hora de comprar entrades, descomptes a instal·lacions municipals, visites guiades a les exposicions, assistència a inauguracions, pàrquing gratuït al comprar als comerços associats, informació cultural i comercial personalitzada, repartiment a domicili de les compres... Els aconselle que la demanen, paga la pena. Llàstima que no n'hi haja en valencià.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

de llàstima res, són uns fillets.

Anònim ha dit...

Me pareix admirable ( dins del mon poític que ens envolta) que un polític reconega les coses ben fetes dels seus advessaris. Enric tu si que tens talent, i talant...

Anònim ha dit...

el PP de Castelló envia gent a les llistes municipals de Catalunya. ERC envia gent a les llistes municipals de Castelló. Coincidència ?????

Anònim ha dit...

Escolteu felicitats per alló de la portada d'ahir de l'ADN, tot un èxit, la gent no parlava d'una altra cosa, ho podries penjar enric.

Anònim ha dit...

és una bona tàctica donar a conéixer al màxim a la gent de la llista, cadascú és conegut en un àmbit i ahir la gent parlava molt i bé al vore la foto del candidats a la portada de l'ADN. Tot un èxit. Endavant!!!!

Nomdedéu ha dit...

Si, estic mirant de reduir-ho. Pesa massa en el format que ho tinc. Ja volia haver-ho penjat, ja. Però en breu també tindrem un link a youtube amb les fotos i curriculum de tota la candidatura. Una candidatura, no em canse de dir-ho que res te a envejar de les altres, i molt a ser envejat.
Gràcies pels ànims.

Anònim ha dit...

Enric, com ha anat el debat avui a l'UJI? Tinc entés que Calles no ha aparegut i ha enviat al "repetidor"
També m'han contat més coses (que has estat per damunt dels altres, dos pisos) i més... Si ens vols contar alguna coseta...

Anònim ha dit...

Jo de major vull ser com Enric. Vull tindre els nassos de ser repartit en un diari a "tutiplén" pel meu poble.
Tinc la tentació de fer una animalada grossa a veure si ho aconseguisc.
Ja dèia "morritos" dels Stones que el més important és eixir en la portada, després no llig ningú el que diu l'article...Deu ser que no hi ha Bloc a USA!
Compliments pel diariet!

Nomdedéu ha dit...

Hola Pacomiquel. El mèrit no és meu, és del gabinet del candidat. És del gabinet de campanya. Va ser una bona idea, i ha funcionat molt bé. I espereu que encara queden més sorpreses.
Sobre el debat... és cert que Calles no va anar. Jo no hauria de ser qui diga si vaig quedar bé o malament. Vaig eixir satisfet, això si. En estos debats no hi ha valoració matemàtica. Puc dir que les sensacions van ser positives. LA gent escoltava, crec que amb interés les meus propostes (també les dels altres), i al final alguna gent se'm acosta amamble. Hi havia qui em coneixia pels articles, o per les tertulies, i més o menys tenien una idea feta sobre mi i sobre nosaltres. D'altres, ens coneixien més re refiló. Em resultà molt agradable la conversa final amb dos senyors que van tindre la deferència d'acostar-se per dir-me que els havia sorprés molt gratament. Això és el que puc dir. Ningú no em mirà malament ni em dir somniatruites ni res per l'estil.
Juli Domingo va fer una cosa lletja: anunciar que ells volien una seu estable de la UJI al Grau! Juli és un poca vergonya. Eixa és una proposta del BLOC, parlada amb el Rector i publicitada i publicada fa setmanes. Ells mai no n'han dit res. Com fa 4 anys i 8 no deien res del tramvia, i ara, és la seua proposta estrella i ens n'han copiat fins i tot el nom. L'any que ve a la Fira del Llibre, signaré (en nom del BLOC) el programa electoral del PSOE, ja que el fem nosaltres, ens endurem el mèrit.
La nota negativa, és que a la cafeteria de Tecnologia vaig deixar-me el meu "famós" palmito amb funda i tot. Era un regal i em sap greu. Eilàs!

Anònim ha dit...

Salutacions des d'Alacant. Nomdedéu i el Bloc de Castelló sou tot un model a seguir per a ciutats com la meua, com València o Elx. Espere que milloreu resultats en les municipals i que això ajude a despertar a la gent de per ací.

Nomdedéu ha dit...

Gràcies. Espere que millorem a tot el país