22 de maig, 2007

CONTINUEM


El debat d'ahir ha servit per recarregar-nos les piles, així com les darreres enquestes. És evident que l'objectiu està a tocar dels dits. Hem de créixer, i hores d'ara ja és clar, que només el creixement del BLOC pot trencar la majoria absoluta del PP. Però no està fet. Cal continuar treballant.

Hui hem visitat el Raval de Sant Fèlix, fantàstic. Porcar, Dolors i Toni Alegre juguen a casa. Tampoc no és lluny del meu barri, i Lluisa hi te casa, i Toti familia, i Falo galeria (és ja a la vila, però...) i Jordi no ho se però ho sembla, que és infatigable este xiquet! El cas és que ha anat molt bé.

Després he enregistrat un programa a RNE i un altre a Plana Visión de Borriana. Ara em faré el dinar. I continuem:


ACTES D'ESTA VESPRADA


16:30 La Nau. Des d'allí eixirà la caravana.

19:15 Estaré en un debat a Onda 0

20'30 CASA DE LA CULTURA

Encontre amb associacions. Molt de xat de candidats que no saps qui contesta, o si també s'hi passen paperets.... ENRIC MORERA i jo, ens sometrem a les preguntes dels ciutadans anònims, els periodistes, les associacions, a les vostres preguntes. En directe, cara a cara, com ho fa el BLOC.

21'30 Canal Castelló emetrà una entrevista que em va fer fa uns dies.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

El PSOE diu que vol fer un camp de futbol per 30.000 espectadors, el PP replica que ells el faran per a 50.000 i tu amb més collons que ningú tindries que dir que el BLOC el farà per a 50.001. A per ells! Ànim Enric!.

Nomdedéu ha dit...

de moment amb que hi haguera lloc per aparcar a l'estadi actual...

Anònim ha dit...

Nomdedéu, vaig vore't al "Debat" de C9 i vas estar força bé. Nosaltres a Alacant també tenim altre bo pel Bloc (Toni Arques) així que enguany votaré Bloc (i familiars meus, de fora pero que viuen ací també) On puc trobar el debat a Onda O per a escoltar-ho?

Nomdedéu ha dit...

ara m'has mort! no t'ho sabria dir, però ha durat 35 minuts. No tenia gaire sentit, tot i que la periodista, Lorena Pardo, l'hi ha posat la seua major voluntat.