09 de maig, 2006

"LA GRIP". Mediterráneo. 11.05.06

Tinc la grip. Em fa mal el cap i tinc febra. Tan aviat tremole de fred, com em molesta la corbata i he de descordar-me el coll de la camisa. Sue, tinc calfreds, em fa mal tot el cos. Pot ser hauria d'haver-me quedat a casa, però he vingut a treballar. La sensació és de cansament general, no estic àgil, ni físicament ni mental. L'estat febril fa que estiga lent de reflexos, que em coste d'entendre les coses.
Crec que l'equip de govern popular té la grip. Una mena de grip política.
Està lent, fa la sensació d'estar molt cansat. És evident que no està àgil davant dels problemes. Hi ha molts exemples, però la forma en què van crear i gestionar posteriorment la polèmica pel desviament de la carretera n'és un de bo. Els sis mesos transcorreguts des que s’aprovà la moció del BLOC sobre civisme, sense cap acció concreta, n’és un altre. Les afirmacions i posteriors rectificacions sobre la tala d'arbres (no tenim cap Tita per ací?) és un tercer. Els hi costa d'entendre les coses. No entenen algunes lleis com la de creació de l'AVL i continuen donant il·legalment diners a associacions se
cessionistes. Tampoc no entenen que l'oposició té dret a conèixer en una comissió informativa i de forma oficial, en què consisteix el projecte de la Ciutat de les Llengües. Hi ha massa coses que els hi costen d'entendre. De vegades sembla com si tots aquests anys governant els hagueren deixat ja sense idees, sense projecte il·lusionador, l'esgotament és també mental. El metge m'ha dit que només hi ha una forma de curar-se la grip, quedar-se uns dies al llit. Descansar. Doncs que descansen i descansarem tots.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

"El metge m'ha dit que només hi ha una forma de curar-se la grip, quedar-se uns dies al llit".

La receta del Médico -cuando se trata de una gripe, sin más- dicen que es la correcta.
Pero ¿y si no es gripe?.

Vicent

Nomdedéu ha dit...

Si no es gripe y esta es toda la agilidad y capacidad de reacción que pueden demostrar ante los problemas...estem fotuts!

Anònim ha dit...

I tan fotuts.

Cesca